Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kdo jest ten, co řekl Mojžíšovi, jsem kterýž jsem?

 I řekl Mojžíš Bohu: Aj, já půjdu k synům Izraelským a dím jim: Bůh otců vašich poslal mne k vám. Řeknou-li mi: Které jest jméno jeho? co jim odpovím?  

Po malé studiji Písma Svatého, zjistíme kdo jest ten věčný Bůh, který sestoupil ze Slávy a stal se tělem Ježíš.Stal se Chrámem, ve kterém ten Duch,Otec přebývá..

 I řekl Bůh Mojžíšovi: JSEM, KTERÝŽ JSEM. Řekl dále: Takto díš synům Izraelským: JSEM poslal mne k vám.
 Řekl ještě Bůh Mojžíšovi: Takto díš synům Izraelským: Hospodin, Bůh otců vašich, Bůh Abrahamův, Bůh Izákův, a Bůh Jákobův poslal mne k vám; toť jest jméno mé na věčnost, a tať jest památka má po všecky věky. „JÁ jsem ten PÁN, Bůh tvůj … Nebudeš míti bohů jiných přede Mnou“

(2.Moj.20:2-3). : „Amen, amen pravím vám: Prve nežli Abraham byl, JÁ JSEM“ (Jan.8:58). „JÁ, ten PÁN, JSEM svatý váš, JÁ, stvořitel Izraele, král váš“ (Iz.43:15). „JÁ, JÁ sám to JSEM, který shlazuji přestoupení tvá pro sebe, a na hříchy tvé nevzpomínám“ (Iz.43:25). „Slyš mne, Jákobe a Izraeli, povolaný můj: JÁ JSEM Tentýž, JÁ První, JÁ JSEM i Poslední“ (Iz.48:12). „I řekl jemu Pilát: Tedy král jsi ty? Dí Ježíš: Ty pravíš, že JÁ KRÁL jsem.

JÁ JSEM se k tomu narodil, a proto jsem na svět přišel, abych svědectví vydal pravdě. Každý, kdo je z pravdy, slyší hlas Můj.“ (Jan.18:37). „JÁ JSEM“ se v evangeliu Jana opakuje: „JÁ JSEM Chléb Života. JÁ JSEM Světlo světa; JÁ JSEM dobrý Pastýř; JÁ JSEM Vzkříšení; „JÁ JSEM Alfa i Omega, Počátek i Konec, praví PÁN, který jest, a který byl, a který přijít má, ten Všemohoucí“ (Zj.1:8). „JÁ JSEM Alfa i Omega, Počátek i Konec, První i Poslední“ (Zj.22:13) Po nanebevzetí, kdy Mu bylo dáno Jméno Ježíš,a vrátil se zpátky k Bohu, víme že jméno Boha, je Pán Ježíš Kristus. Bůh s námi,Bůh nad námi a Bůh v nás.

Toho Pravého, a jsme v tom Pravém, i v Synu Jeho Ježíši Kristu. On je

ten pravý Bůh a život věčný“ (1.Jan.5:20 Amen!

Autor: Lubomír Vít | neděle 8.7.2018 14:31 | karma článku: 11,96 | přečteno: 489x
  • Další články autora

Lubomír Vít

Biblemanie?

Jelikož Paní Palkova nedala pod svůj poslední článek povolení k diskuzi, a je tam zmíněno mé jméno,velice rád bych k tomu něco dodal. Podle její odpovědí si můžete udělat,svůj úsudek. Nevím proč ji na blogu vadí články křesťanů?

15.7.2018 v 12:40 | Karma: 16,50 | Přečteno: 721x | Diskuse| Hyde park

Lubomír Vít

Odpověď blogérům, kteří hledají v Bibli podvody a rozpory.

Pokud je Bible podvod, tak tím pádem veškerá dizkuse ztrátí účel. Já osobně věřím absolutní inspiraci Svatého Písma, které se samo o sobě prokazuje absolutním souladem Starého Nového Zákona,a vyplněných proroctví.

1.7.2018 v 16:37 | Karma: 20,60 | Přečteno: 998x | Diskuse| Ostatní

Lubomír Vít

Velikonoce, nejnesmyslnější křesťanský svátek???

Bože můj, Bože můj, pročež jsi mne opustil? Vzdálils se od spasení mého a od slov naříkání mého." Žalm 22:2.

29.3.2018 v 17:33 | Karma: 18,42 | Přečteno: 894x | Ostatní

Lubomír Vít

Jak stará je naše země?

V Bibli nikde nenajdete stáří země. Je mnoho všelijakých spekulací, a výpočtů ale Bible v tomto směru je velice jasná,a není potřeba stále vypočítavat její stáří.

22.1.2018 v 15:30 | Karma: 15,76 | Přečteno: 748x | Diskuse| Pardubice

Lubomír Vít

Svět čeká na Trumpův projev o Jeruzalému.

Svět čeká na Trumpův projev o Jeruzalému. Palestinci slibují dny hněvu. Donald Trump ve středu v 19:00 SEČ oznámí, že uznává Jeruzalém za hlavní město Izraele. Novinářům ve Washingtonu to sdělily zdroje z Bílého domu.

6.12.2017 v 14:00 | Karma: 22,96 | Přečteno: 549x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

  • Počet článků 302
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1273x
Žiji v zahraničí po roce 1968.Velice rád cestuji po světě a poznávám jejich slasti i strasti.Navštívené země: Bulharsko,Belgie,Dánsko,Holandsko,Itálie,Jugosslávie, Maďarsko,Německo,Polsko,Rumunsko,Řecko,Rakousko, Francie,Švédsko.Převážně Amerika,Švýcarsko, Dubai, Maldive, Jižní Afrika,Svazijsko,Mosambik, Zimbabwe,Lesotho,Zambie, Namibie,Botswana,Kenya.

Seznam rubrik