Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já bezprostředními zážitky z Československa sloužit nemohu.

Byl jsem v cizině a tak mé reakce jsou asi trochu chladnější.

Ale karmu uděluji. Pěkně napsáno i vyfotografováno.

1 0
možnosti
LV

Díky. Před okupací jsme chodili na plovoucí plavárnu Žofína, kde se občas oběvil se svou kytarou W. Matuška a na Slovanském Ostrově byla soutěž mladých talentů ve zpěvu, kde jsem se poprvé seznámil s talentovaným zpěvákem Karlem Gotem, který teprve zčínal. Přeji hezký den.

0 0
možnosti
VR

Ano, 21.srpen 1968 si zaslouží připomínat, ale v jeho stínu naprosto nezaslouženě stojí 21.srpen 1969! V šedesátémosmém byli na vině rusáci, ale masakr v šedesátémdevátém, za to mohli naši lidé!

Tenkrát jsem potřeboval na hlavní poštu do Štěpánské, ale Václávák byl neprodyšně zašpérovaný esenbáky a tak jsem musel z Vodičkovky obcházet až přes Uhelný trh. Na vlastní oči jsem pak viděl náklaďák naložený dlažebními kostkami, který esenbáci propustili Myší dírou na Václavák a naše československá televize pak večer vysílala záběry, jak kontrarevoluce staví na Václaváku barikády!

Kamarádi z práce pak byli svědky, jak došlo k vysklení výkladů v obchodním domě Perla. Žádný kontrarevoluční dav, ale policejní vodní dělo!

5 0
možnosti
Foto

Nic proti Vašim vzpomínkám, ale Hlavní pošta je v Jindřišské.

0 0
možnosti
DT

Já jsem ročník 89, takže tento den jsem zažil pouze prostřednictvím TV a fotek, v lepším případě vyprávěním starších lidí... Ale zaujala mne ta fotka, kde tank najel do toho domu, to řidičovi ujel pedál nebo to snad bylo schválně??? A jak to s tím domem dopadlo??

0 0
možnosti
DT

A ještě mě teda dostala následující fotografie se sloganem na střeše "Pijte minerální vody".

0 0
možnosti
DS

Na Ukrajině dnešní realita. Rus se nemění.

3 0
možnosti
SN

:-)....Pěkné fotografie ! Já jsem žil daleko od Prahy, tak mě to trochu míjelo, i když jsem byl také nepříjemně překvapen ! R^R^R^

4 0
možnosti
LV

Díky. Měl jsem ten den noční pohotovost na nádraží Praha střed ( Masarikovo nádraží) jako strojvedoucí. Na tu noc nikdy nezapomenu. Nejdříve oznámení v rozhlase, dale nad Prahou neosvětelná letadla a ráno střelba. Byl jsem v té době ubytován na Vinohradech v Šumavské ulici, a tak po noční jsem byl všemu svědkem.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 302
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1273x
Žiji v zahraničí po roce 1968.Velice rád cestuji po světě a poznávám jejich slasti i strasti.Navštívené země: Bulharsko,Belgie,Dánsko,Holandsko,Itálie,Jugosslávie, Maďarsko,Německo,Polsko,Rumunsko,Řecko,Rakousko, Francie,Švédsko.Převážně Amerika,Švýcarsko, Dubai, Maldive, Jižní Afrika,Svazijsko,Mosambik, Zimbabwe,Lesotho,Zambie, Namibie,Botswana,Kenya.

Seznam rubrik