Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B93o59ž66e55n26a 58K29r81i59v23o38ň75a17k39o69v88á 6771517951773

Všem diskutujícím se moc omlouvám,ale domnívám se,že nejrozumnější je,držet se slov Bible,nikoliv spekulovat - co,proč,kdo a kdy- . Boží záměr nepochopíme nikdy,protože jsme - jen - lidé -nepokoušejme se proto něco měnit co změnit nelze - plujme klidně životem, a ve svém srdcí mějme Boha a úctu k člověku.

+3/0
15.10.2016 21:08

R32o72b42e82r62t 70T51r34o44š11k91a 6249140578209

Váš článek je plný nenávisti vůči křesťanům. Jenom je urážíte a obviňujete ze zločinů. Když muslimové dobyli Cařihrad v roce 1453,zmasakrovali křesťany tak, že se brodili v potocích krve. Ale to již samozřejmě zamlčíte.

0/0
15.10.2016 10:54

L10u98b73o74m58í80r 34V79í66t 7714411980306

Každé spáchané zlo není z Boha.V Bibli je napsáno, že budou zabíjet ve jménu Boha a budou si myslet že mu dělají službu. Bůh má své děti v každém náboženství a zná je. To nejsou lidé, ale system který je vede do těch zločinů,proti kterému jsem. O těch muslimech jsem též psal. Oni si též mysleli,že dělají Bohu službu. Mohl bych napsat mnoho příkladů, ale stále platí nezabiješ!!!!

+1/0
15.10.2016 11:17

L65u94b97o26m19í10r 22V61í75t 7144831740336

Dodatek: K. Řím.12:19... Ne sami sebe mstíce, nejmilejší , ale dejte místo hněvu; nebo psáno jest: Mně pomsta, já odplatím praví Pán.:-)

+1/0
15.10.2016 11:26

L83i80b67o97r 33V27a95n39ě69k 3243139924

V bibli, v SZ ovšem najdete i jiné pasáže - v nejstarších částech, a sice že Vaše verze bohů je jedna z více, že má dokonce nadřízeného boha, že usedl mezi bohy apod.

I na počítku v Genesis najdete něco ve smyslu - pojedl ze stromu vědění a je jako jeden z NÁS.

0/0
15.10.2016 0:50

L25u52b51o15m69í51r 63V50í85t 7394461840826

Definice Bůh je předmět ucívání. On nejdříve stvořil andělé Cherubims atd. O tom je tam řeč a tak je to myšleno.

Dále....

Abraham byl část Boha. Když byl Ježíš na zemi tak řekl, " Jana 10:35-36.. Poněvadž ty nazval bohy, k nimž řeč Boží stala se a nemůže zrušeno býti písmo. Mně pak, kteréhož posvětil Otec, a poslal na svět, vy pravíte; rouháš se, že jsem řekl: Syn Boží jsem. Těm kteří zastupovali Boha a těm ke kterým se stala Boží řeč byli částí Boha, bohové. Ale Bůh v Něm je veškerá plnost Božství. 1 Ep. S. Pavla K. TIM. 3:16... A v pravdě velikéť jest tajemství pobožnosti, že Bůh zjeven jest v těle, ospravedlněn v Duchu, ukázal se andělům, uvěřeno jemu na světě, zhůru přijat jest v slávu. Zjev. S. Jana 1:8... Jáť jsem ( ne jsme) Alfa I Oméga, totiž počátek I konec, praví Pán, kterýž jest, a kterýž byl, a kterýž přijíti má. TEN VŠEMOHOUCÍ.

+2/0
15.10.2016 6:47

L24u91b95o43m95í25r 98V51í73t 7984661800426

Dodatek.

Učiňme člověka“ (1.Moj.1:26), a též ten z 1.Moj.11:7,

PÁN řekl: „Proto sestupme a zmaťme tam jazyk jejich, aby jedendruhého jazyku nerozuměli!"

Bůh ten PÁN nevedl animonolog, ani nemluvil s jinou božskou osobou, ale s anděly, kteří Jej obklopují.

v 2.Par.18:18-22, kde PÁNrozmlouval s nebeskými zástupy po Své pravicia levici. V Iz.6:1-13 řekl PÁN serafínům, kteří jej obklopovali: a Levici. V Iz. 6:1-13 řekl Pán serafínům, kteří jej obklopovali:

„Kohopošlu? A kdo nám půjde? v(.8.) On se ptal Joba: Kdes byl když jsem zakládal zemi?

Když prozpěvovaly spoluhvězdy jitřní, a plesalivšichni synové

Boží?“ (Job.38:4+7).

+2/0
15.10.2016 7:55

J54i44ř68í 60K50i91n14d10l 2658577163917

Abraham nebyl část Boha. Byl to člověka měl ženu Sáru a byl praotcem Židů a i muslimů.

+1/0
15.10.2016 8:05

L34u50b43o88m92í46r 95V83í82t 7414301610436

Dobrý den. Možná že jsem se špaťně vyjádřil. Myslel jsem to duchovně. Duch Boží přebýval v něm, zrovna tak jako Mojžíš, který byl mluvčím pro Israel, byl Israeli bohem.Přeji hezký den a díky za příspěvky.:-)

+1/0
15.10.2016 8:11

R54i25c61h28a25r85d 70S72i24e16m93k88o 9440476414839

Ale to mám proti tobě, že trpíš ženu Jezábel, která se vydává za prorokyni a svým učením svádí moje služebníky ke smilstvu a k účasti na modlářských hostinách.

...

Hle, sešlu na ni nemoc a do velikého soužení uvrhnu ty, kdo s ní cizoloží, jestliže se od jejích činů neodvrátí;

A proto nečekej, že se dočkáš vděčnosti. Jeden ze sta? Možná ani to ne.

+1/0
14.10.2016 23:36

L27u66b84o14m18í55r 80V20í57t 7374131810976

Zjevení 2. A Zjevení 19....

0/0
15.10.2016 11:29

B11o33ž81e35n15a 35K40r85i83v78o86ň43a76k28o55v53á 6531557151213

Modli se a doufej. Nerozčiluj se. Úzkost ničemu nepomáhá. Bůh je milosrdný, slyší tvou modlitbu.

svatý Pio Pietrelciny

+2/0
14.10.2016 21:03

M66a26r55t26i52n 87K72a14v13k90a 4226131712702

Pio, můj nejmilejší :) ;-)

+1/0
14.10.2016 21:07

B90o33ž67e82n18a 17K55r98i47v79o51ň36a89k98o36v65á 6111317901253

:-) I můj :-)

+1/0
14.10.2016 21:12

M81a54r16t39i47n 42K31a36v93k71a 4746241712852

Pamatuji si, ještě v době, kdy nebyl svatý a mě bylo šest roků, tak moje babička Otce Pia velebila. To bylo v roce 1975 atd. Nám dětem, byl Otec Pio strašně sympatický.

Mimochodem jeden z mých oblíbených filmů

https://gloria.tv/video/nVfcDkW4nh8F6TvB6KuK3jy26

+1/0
14.10.2016 21:17

B93o87ž69e44n47a 58K22r28i45v14o89ň62a87k45o47v12á 6681307871893

Ano, Otec Pio byl vzácný člověk...Děkují za doporučeni na film,ráda se na něj podívám..

0/0
14.10.2016 21:54

A26n83t93o30n50í86n 80R60e36č71e65k 9785502946210

Pokud se nepletu měl na těle i Kristova stigmata.

0/0
14.10.2016 23:24

B66o30ž62e72n78a 95K45r50i26v75o58ň95a82k33o34v51á 6861337551113

Ano , na rukou...

0/0
15.10.2016 9:28

M10a66r29t57i66n 96K84a55v79k34a 4496661762782

Jeruzalém měl v době křížových výprav maximálně 20 tisíc obyvatel. A jak píše Le Goff, asi největší kritický historik, počet obětí při dobytí Jeruzaléma nepřesahoval obvyklou hranici obětí v případě, kdy se město nevzdalo, ale bylo dobyto. Další věcí je, že všichni vůdci křížové výpravy se snažili masakru zabránit a Godefroy z Bouillonu otevřel zadní brány Jeruzaléma, aby civilní obyvatelstvo mohlo odejít. Že došlo k masakru civilních obyvatel , tak došlo. Že by tam žili židé je otázkou, protože židé se začali navracet do Jeruzaléma až po té, kdy to město dobyli Frankové.

Židům nebyla nikdy Sobota, jako sedmý den zakázána. To je pěkný nesmysl. Žádný takový dekret neexistuje a navíc, křesťané neslavili sobotu, protože Kristus a jeho Zmrtvýchvstání. Tím dnem byla neděle. A ta se slavila po rozchodu křesťanů s judaismem. Nicméně i přesto, židům nebylo nic zakázáno i když se Římská říše stala křesťanskou.

Tisíce Hugenotů, nevím jak reagovat na ten nesmysl. Ne že by nebyli povražděni, ale nebylo za tím náboženství, ale politický boj o moc. Nebudu jako katolík obhajovat katolíky, ale proč ty Hugenoty nepovraždili dříve a tolerovali je? Všechny události mají totiž svůj vývoj a příčinu.

Mohu Vás upozornit, že ani jeden Žid nezemřel na hranici pro svojí víru. Pokud se jedná o španělskou inkvizici, tak se jednalo o katolíky, byť konvertované. A ve Španělsku byl jeden problém a to islám a židé, kteří muslimům pomáhali. Po masakru křesťanů v Otranta, kdy židé otevřeli brány města islámských dobyvatelům, španělská koruna brala židy jako pátou kolonu. Nehledě na to, že podobně se židé chovali při vylodění islámské armády v roce 711 až 718 na Pyrenejský poloostrov.

Takže ono to není tak jednoznačné.

A k těm miliónům zavražděných "křižáky" Ty počty jste vzal kde? Protože pokud by tomu tak bylo, tak dnes by nežil žádný muslim, vzhledem k zalidnění tehdejšího BV

+4/−3
14.10.2016 19:30

J26i48ř95í 50K90i53n74d67l 2278707543147

Byli to právě židé, kteří před čtyřmi tisíci lety vynalezli volný den. Křesťanství oddělil od Judaismu Pavel z Arasu a něktré věci z judaismu zůstaly záchovány jako volný den.

+1/−2
14.10.2016 20:06

M56a36r84t84i41n 33K48a94v53k47a 4726951742932

Ale houby, žádný Pavel z Arasu. K oddělení křesťanství došlo již krátce po smrti Krista, kdy židé vyháněli křesťany ze svých chrámů a udávali je Římanům jako rozvraceče. Už před rokem 67 našeho letopočtu křesťané bylo mimo judaismus.

+3/0
14.10.2016 20:22

J49i65ř25í 76K19i80n27d65l 2848387113947

Ale houby. Ježíš byl Žid, který byl obřezán. Jeho učení vycházelo z Tóry. Žádné nové náboženství nezaložil. Byla to pouze odnož od judaismu.Nikdo nikoho z chrámu nevyháněl, protože nebylo jak oddělit učedníky Ježíše od židů, protože i jeho učedníci byli Židé a nikterak se od populace neodlišovali. Jeho učedníci šířili náboženství, které bylo z 90 procent vycházelo z judaismus. To znamená, že trvali na obřízce a na svátcích, kteří dodržovali židé a stejně tak požadovali dodržování 613 příkazů, které do současnosti Židé dodržují. To bylo pro pohany těžko přijatelné a až Pavel z Arasu netrval na obřízce a netrval na dodržování všech těchto zákonů. O tom se učí na filozovické fakultě" Dějiny a a histori umění, "učila se to moje dcera na Biskubském gymnázium na hodinách náboženství, v televizi byl o tom pořad a stačí si přečíst knihu " Kdo jsou Židé " a něco o vzniku křesťanství.

+2/−3
14.10.2016 20:53

M78a79r43t81i94n 73K52a19v70k10a 4706471112102

Jiří, mám vás rád, ale mýlíte se. Ježíš nebyl žid. Bůh totiž nemá národnost. A Ježíšovi učednici ač Židé se odlišovali a to tak, že je židé pronásledovali. O tom mluví i Nový Zákon. A Pavel z Arasu byl Pavel z Tarsu.

+3/−1
14.10.2016 21:10

J70i33ř41í 52K51i31n56d50l 2878597903177

" I řekl Hospodin Abramovi :

Odejdi ze své země, ze svého rodiště a z domu svého otce do země, kterou ti ukážu. Učiním tě velký národem, požehnám tě, velké učiním tvé jméno. Staň se požehnáním ! Požehnám těm, kdo žehná tobě, prokleji ty, kdo ti zlořečí. V tobě dojdou požehnání vešekre čeledi země. ( G. 12, 1-3) Pokud nebyl Ježíš Žid, co byl ? Muslim. V evenageliích se píše, že byl rodu krále Davida. Kdo byl David ? Nebyl to náhodou Žid ?

+2/−2
14.10.2016 21:42

L88u37b47o70m97í82r 88V61í52t 7154231570726

Ano Ježíš nebyl žid. Ježíš byl stělesněný Bůh.To co bylo v Marii počato bylo z Ducha svatého. Bůh stvořil v Marii krevní buňku a vajíčko. On nepřišel na svět sexem. Oni ho nazývali králem židovským, ale on to byl Syn Boží.

+2/−1
15.10.2016 8:17

M29i86r13e92k 78P27i23n75k48a57s 7842231437166

V něčem máte pravdu a v něčem to pletete jako Pavla z Tarsu s Matyášem z Arasu ;-). Ježíš byl Mesiáš, který přinesl naplnění zákona.

"Hle přicházejí dny, kdy uzavřu s domem i zraelským a domem judským novou smlouvu...svůj zákon jim dám do nitra a vepíši jim ho srdce". Ježíš je protějškem Mojžíše. Jeho Kázání na hoře je paralelou k vydání Mojžíšova zákona. Proto máme Nový a Starý zákon ( lépe řečeno smlouvu ).

Ježíš byl poslán napřed "ke ztraceným ovcím z lidu Izraele" a zároveň to byl dán jako světlo všem národům. Pavel píše "nyní je Duchem zjeveno ...že pohané jsou spoludědicové ...a mají v Kristu Ježíši podíl na zaslíbeních evangelia." To samé bylo zjeveno i apoštolu Petrovi ( 10. kap. Skutků apoštolských ) a na setkání v Jeruzalémě cca 48 n. l. bylo rozhodnuto, co ze Staré smlouvy je pro křesťany závazné ( Skut. 15. kap.) Antisemitismus pak byl jednou z velkých skvrn v dějinách křesťanství.

+2/0
14.10.2016 21:19

M53a53r90t30i51n 73K16a46v15k47a 4726261802842

Byl a nebyl. Nám se to dnes lehko mluví a posuzuje a odsuzuje. Křesťané měly výhrady proti židům a vedlo to k pogromům,ale na počátku to bylo tak, že židé měli výhrady ke křesťanům a vedlo to k pronásledování křesťanů v Římské říši.

Ostatně, Jan Zlatoústý psal svoje polemiky s židy v době, kdy židé společně s ariány plenily křesťanské kostely. ;-)

0/−1
14.10.2016 21:39

M58i93r57e74k 68P32i64n28k62a71s 7692451247686

Je to tak. Obě skupiny se postupem času zatvrdily proti sobě navzájem. Bůh je ovšem věrný :"Část Izraele propadla zatvrzení, ale jen do té doby, dokud nevejde plný počet pohanů. Pak bude spasen všechen Izrael" Smíření Židů a křesťanů bude tím lepším, co nás v závěrečných časech čeká.

Děkuji za odkaz na Pia z Pietrelciny a Jana Zlatoústého R^.

+1/−2
14.10.2016 21:53

L41u51b34o37m90í39r 44V70í32t 7624481510356

Promiňte to měl být plus. Není všechen Israel Israelem, jako není každý křesťan křesťanem. Israeli se Ježíš zjeví na Olivetské hoře, kde jim ukaže své jizvy a kde bude spousta nářků. Oni očekávají Masiáše a to se v budoucnu tímto naplní. Jako Josef ve Starém zákoně se nechal poznat svým bratřím, tak to učiní Ježíš k těm 144000.

+2/0
15.10.2016 8:26

J24i48ř39í 76K96i41n64d81l 2898817263897

Nemáte pravdu. Kostely křesťanů vznikaly ve druhém století. To byli Židé od roku 614 n.l. rozptýleni po Evropě. Po rozpýlení Židů nejdříve křesťanské země dovolovaly Židům zůstat ve vlastních komunitách a směli žít podle svých pravidel a zvyků. Zabíjení Židů začalo křižáckými válkami v jedenáctém století. V roce 1492 to začalo ve Španělsku. Vinu na dvatisíce let trvajícím pronásledování Židů měli vlastně autoři evangelií a později církevní otcové. Důvodem byla skutečnost, že odmitali uznat Ježiše za Mesiáše. Z historie není známo, že by Židé plenili křesťanské kostely. Nevím, kde jste na takovou blbost přišel.

+1/−2
14.10.2016 22:02

J77i87ř90í 81K31i84n37d14l 2738947803197

Ježíš se narodil v judském městečku Betlémě a vyrůstal v Nazaretu. Evangelia zmiňují také Ježíšovy bratry či bratrance Jakuba, Josefa, Šimona a Judu. Veřejně Ježíš působil asi od roku 28 jako potulný kazatel v oblasti dnešního Izraele a západního břehu Jordánu. Obsahem jeho hlásání byl brzký příchod Božího království a výzva k pokání. Po několika letech jej Římané ukřižovali. Křesťané považují Ježíše za židy očekávaného Mesiáše, Spasitele lidstva a Božího Syna, muslimové za jednoho z nejvýznamnějších proroků

+2/−1
14.10.2016 22:10

J80i86ř45í 24K35i40n18d33l 2428187263877

Oprava a počítač si to opravil po svém. Pavel z Tarsu, se narodil jak Saul židovské rodiny ve městě Tarsus. Po prožitém zázraku přijal jméno Pavel a začal šířit křesťanství. Je autorem 7 listů Nového zákona,

+2/0
14.10.2016 22:29

L85u74b37o79m41í77r 58V34í44t 7594131470626

Pane Kindl. Díky za příspěvky. Mám velice dobrého přítele, který pochází z židovské rodiny a tak mám od něho mnoho informací. Bohužel v Angličtině.

MESSAGE DISPENSATIONS-Universal POLITICAL DISPENSATIONS-Israel:

1: Ephesian Age-St Paul 53-170 RomanRule-Herod/Nero63 BC-313 AD; 2: Smyrian Age-St Irenaeus 170-312 Bysantine Rule-Constantine 313-636;

3: Pergamean Age-Martin 312-606 ArabRule-Muhammed 636-1099;

4: Thyatiran Age-Columbus 606-1520 CrusaderRule- Knights 1099-1291;

5: Sardisean Age-Luther 1520-175 MamlukRule-Damaskus 1291-1516

6: Philedelphian Age-Wesley1750-1906 OttomanRule-Istanbul 1517-1917;

7: Laodicean 1906/1963 British Rule-London 1918-1948.

8: Ushering in of the Bride Age -1963+ Israel- back in her Home land 1948 plus....

0066: Whenincreasingly harsh and insensitive Roman rule became intolerable, the Jewslaunched a revolt (66 AC) in the last days of Roman Emperor Nero, which endedwith the total destruction of Jerusalem and the Temple (70 AC) and the second major and longest world wide dispersion [exile] of theJewish people in its history began. The final defeat of the Jews at Masada, the last fortress (73 AC) was only the laststraw. The Jewish historian Josephus Flavius, recorded the slaughter of onemillion Jews at the siege of Jerusalemalone, with many more killed elsewhere in the country and tens of thousandssold into slavery.

0/0
15.10.2016 14:58

L49u47b35o43m76í39r 43V38í57t 7884601260386

Pro pana Kavku. Vy ani já jsme v té době tam nebyli. Můžeme jenom psát z různých zdrojů. Ale nikdo nemůže stoprocentě tvrdit, že tomu ve skutečnosti tak bylo. Můj zdroj pochází od:

Alfred Läpple,Illustrierte Geschichte der Kirche.)

0/0
15.10.2016 10:57

L50u81b58o83m80í61r 98V15í17t 7924141940356

Pro pana Kavku.

. Roku 313 Konstantin vyhlásil uznání křesťanského náboženství a brzy nato v roce 321 zakázal Židům sabat a neděli vyhlásil za povinnou, a jejichsynagogy proměnil v chlévy.

Byli to ti zaslepení náboženští otcové, kteří neprožili obrácení keKristu, ale křesťanství přijali jako náboženství, mezi nimiž od počátkupřevládal protižidovský postoj. Židy zavrhli spolu se Starým Zákonem anahradili JEDNOHO Boha Izraele posměšně „trojjediným bohem“. Každému zločinužehnali v té jimi vymyšlené trinitářské formuli „ve jménu Otce, Syna a Ducha Svatého“.Od toho času katolické náboženství používá tuto absolutně nebiblickou formuli,kterou žádný apoštol nevzal do úst. Setba dřívějších náboženských otců kostelaŘíma během těch staletí vzešla. „Jako červená nit se táhne antižidovstvínáboženskými dějinami – často také jako krevní stopy.“ – tak je to psáno vúnorovém vydání 2009 časopisu Spiegel.

+1/0
16.10.2016 6:44

J25a70r45o59s77l48a82v 74J87i15r73á55t 6121745861

Autor je mimořádně nevzdělaný.

+3/−1
14.10.2016 18:30

L39u95b23o20m50í90r 95V98í50t 7624961130426

Pane Jirát. Díky za příspěvek. Mně ta nevzdělanost velice vyhovuje, neboť lidská vzdělanost je založená na lidské moudrosti a stále se mění. Bůh je suverén a zjevuje se těm, co se podřídí na Jeho termín. Ne těm co si myslí, že vše vědí a snědli moudrost světa. Má víra není založená na nějakém lidském dogmatu, neb přesvědčení, ale na Písmu svatém a jeho zaslíbení.

A víte že to pracuje?

V ten čas odpověděl Ježíš řekl: Chválím tě Otče Pane nebe i země, že jsi skryl tyto věci před moudrými a opartrnými, a zjevil jsi je nemluvňátkům. Mat. 11:25. 1.Kor. 1:19-21... Nebo psáno jest: Zahladím moudrost moudrých, a opatrnost opatrných zavrhu. Kde jest moudrý? A kde učený A kde chytrák tohoto světa? Zdaliž Bůh neobrátil moudrosti tohoto světa v bláznoství? Nebo když v moudrosti; Boží svět nepoznal skrze moudrost Boha, zalíbilo se Bohu skrze bláznoství kázání spasiti věřící.:-) Přeji hezký den.:-)

+2/0
15.10.2016 10:09

V55í55t42ě39z17s61l68a96v 77S79c49h77m51i49t44t 5170139809163

Ke které sektě patříte?

#

+2/0
14.10.2016 18:08
Foto

J73a69k19u92b 81R62o14t39h 5259293811626

To budou jistě nějací evangelikální znovuzrození. :-/

+3/0
14.10.2016 18:21

M73i16r36e28k 55P75i66n93k42a76s 7182591557456

Každý křesťan musí být znovuzrozený, jinak se křesťanem jen nazývá. Jinak bych pana autora tipoval na stoupence branhamismu - tam je ten silný důraz proti Trojici. Je to jako u katolíků přílišný důkaz na Pannu Marii, u kalvinistů na predestinaci či adventistů na sobotu. Prostě - každý jsme nějaký. Zda je skutečně znovuzrozeným křesťanem se pozná po ovoci Ducha a zde pana Víta z pokrytectví nepodezírám. Kdyby si Bůh používal jen dokonalé učedníky, nemohl by si od Kristova nanebevstoupení používat nikoho.

+3/0
14.10.2016 20:49

M68a10r56t88i95n 68K56a32v43k32a 4616731782342

Katolíci nekladou důraz na Pannu Marii. ;-)

+3/−1
14.10.2016 21:18

L77u45b49o24m25í15r 42V50í32t 7934671500186

Pane Pinkas:

Znovuzrození. Je to jako ta povídka o kanárkovi, který si myslel, že zná všechno, co je třeba znát a že zná tolik, že může říct ostatním vše o lidském bytí. A tak vyletěl nahoru na svou klec a začal vykládat vše o lidském bytí a o všem, co o tom věděl.Pojednou tam přišel nějaký profesor a pronesl k němu několik vysoce uhlazených slov a ten malý kanárek zamžoural očima a sklopil hlavu.On měl oči a mohl tedy profesora vidět. Měl uši a mohl slyšet. Ale jistě nemohl rozumět tomu, o čem mluvil. Proč? Protože měl mozek kanárka Jen ptačí mozek. To je vše, co měl. Neměl lidský mozek, proto nemohl myslet jako lidé. A tak člověk nemůže uvažovat jako Bůh. Jsme lidé a všechno lidské vědění není nic jiného, než jako ten mozek kanárka. Vše co činíme, si jen sami sobě škodíme. Museli bysme mít mysl Kristovu. Lidé jdou a vstupují do organizací a znovuzrození nahrazují podáním ruky, pokoušejí se znovuzrození obejít. Oni vědí, že se to vyučuje v Bibli, tak to chtějí nečím nahradit.Mějte se hezky.:-)

+1/0
15.10.2016 14:22

L47u38b65o19m63í57r 23V61í57t 7494281590356

Myslíte tím ty všechny denominace a organizace co mají rouhavá jména, která rozdělují bratrstvo? Tělo Kristovo je jedno mystické do kterého jsme znovuzrozeni. Učení apoštolské pod vedením Ježíše Krista. Nic víc ani nic méně. Bůh je ve svém Slově a nepotřebuje intelektuální výklady.

„Kdo pak nevěří Bohu, lhářemJej učinil“ (1.Jan.5:10).

„Nikoli, nýbrž budiž Bůhpravdomluvný, ale každý člověk lhář, jako psáno jest: Aby ospravedlněn byl v řečech svých, a přemohl když by se s tebou soudil. Řím. 3:4.

0/0
15.10.2016 10:28



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.