Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B54o95ž25e85n77a 53K49r42i26v93o50ň92a30k68o69v30á 6141317301533

Paní Jitka Srdečná nevím proč zlobilo vlákno - omlouvám se za minus - patřil Vám - plus - :-)

+1/0
20.11.2016 13:53

J65i78t17k25a 92S22r49d62e45č37n26á 4382158580174

Děkuji paní Boženko za omluvu. Velmi si Vaší upřímnosti cením, protože kdybyste mi to nenapsala, nevěděla bych, kdo mi ten minus dal. Nechť Vám Bůh žehná a přeji hezký den. V

+1/0
21.11.2016 9:06

B20o79ž22e88n14a 30K20r18i27v23o41ň70a30k81o28v84á 6681807921373

Také i já Vám děkují za krásna slova o Panu Bohu a za porozumění,ať Vám Bůh žehná i pomáhá V

+1/0
21.11.2016 9:29

B11o39ž46e78n61a 59K37r91i63v57o23ň76a91k63o20v23á 6921507181633

:-) Děkují za krasná a pravdivá slova a povzbuzení v dokonalostí víry a lásky k Bohu :-) no a veliká KARMA V

+2/0
20.11.2016 13:31

L61u57b96o17m74í97r 18V91í25t 7544961520456

Děkuji. Přeji hezký a příjemný den.:-)

+2/0
20.11.2016 13:57

J76i23ř81í 78Č81u52m35p68e59l79í35k 5596826562531

Jsem rád, že se dožijete věčného života,

ale mýlíte se, že za to může vymyšlený a neexistující Bůh.

Jste pouze součást přírody a ta příroda umožnila vaše zrození a omezila život vaší smrtí stejně, jako smrtí každého z nás. Skončíte stejně, jako všichni v hlíně, nebo v prachu, ale to, co z vás i nás zůstane, zůstane součástí přírody a to je ten věčný život, který je závislý na existenci této formy přírody na naší planetě.

Příroda žádného Boha nestvořila. Bůh byl vymyšlen lidmi a proto se s ním nikdy nesetkáte. Příroda nám umožnila naší existenci, schopnost myšlení i ovlivňování jiných.

Ideologie různých náboženství historicky sloužila a slouží k ovlivňování a ovládání lidí stejně, jako ideologie dnešních politických stran. Vymyšlený Bůh má nespornou výhodu a to tu hlavní, nikdo ho nemůže odvolat, protože neexistuje. Jenže, kolik církví, tolik vymyšlených Bohů a tak se navzájem dodnes perou stejně, jako současné politické ideologie.

Modlete se k přírodě, pečujte o přírodu, neboť ona je skutečným, nikoliv vymyšleným vládcem světa, která umožňuje vaši i naši omezenou existenci na světě.

+2/−3
20.11.2016 12:20

B88o64ž73e55n87a 52K29r46i77v87o80ň54a83k39o83v71á 6421677781493

;-D;-D člověče zamyslete se nad tím co jste zde napsal za převelikou hloupost - vaše slova " modlete se k přírodě " ... ona asi se stvořila sama ... o přírodu mime pečovat a milovat jí,protože ji pro nás stvořil Bůh,ke kterému se máme modlit...

+1/0
20.11.2016 13:38

B27o42ž98e20n70a 35K21r35i87v46o36ň49a48k34o44v71á 6651427771893

oprava - máme pečovat.

0/0
20.11.2016 13:55

J88i70ř62í 41Č13u63m53p24e75l50í51k 5876506872731

Ano dámo,

tak jak velkým třeskem se zrodil vesmír, tak se zrodila i příroda na naší zemi, protože zde byly podmínky pro život a vznik přírody. Pravděpodobně je ve vesmíru více planet, kde jsou obdobné podmínky pro vznik života.

Boha si vymysleli církve a sloužil pouze k ovlivňování a manipulování lidí.

V každém koutě světa si nějakého Boha, Šamani vymysleli. I Muslimové mají svého Boha.

Nebudu vás přesvědčovat, ale až toho Boha někde najdete, či potkáte, tak dejte všem vědět.

0/−3
20.11.2016 21:14

B48o46ž40e55n76a 80K92r35i51v98o44ň27a44k90o58v36á 6691127451703

Jste super :-) ano už jsem viděla Pana Ježíše i kousek Nebíčka,toto pravdivé svědectví jsem napsala ve svém Blogu... Šamani jsou od zlého Ducha - čili od satana..

+1/0
20.11.2016 21:20
Foto

M37i53l38o57š 39F31. 56P81e73c70h84a97r 3603821560975

„Pana Ježíše Krista“? To jako že je pan a ne paní? Nebo snad narážíte na antického boha Pana? Bral bych to za překlep, kdybyste to tu v diskusi neopakovala, ale opakovala. Ježíš je Pán.

Mimochodem – vyzval jsem vás k omluvě. vydala jste proti mně křivé svědectví. Omluvíte se mi, nebo jste zbabělá nacttiutrhačná lhářka, která se neumí omluvit?

0/−2
20.11.2016 22:17

L70u78b69o35m73í42r 46V40í74t 7794711840496

Ep. S. Pavla K Galatským 5:22.... Ovoce pak Ducha jestiť: Láska, radost,pokoj, tichost, dobrotivost, dobrota, věrnost, krotkost, středmost.

+2/0
21.11.2016 11:45
Foto

M33i92l40o48š 87F33. 69P91e72c76h39a35r 3153981120705

Hněvejte se a nehřešte. Efezským 4,26a

A to se opravdu hněvám – na paní Krivoňakovou. Co kdybyste zkusil vyzvat ku pokoji etc. ji samotnou? Vydala proti mě křivé svědectví, lživě mě osočila.

0/0
21.11.2016 12:35

L69u48b86o59m26í92r 48V96í36t 7904381440636

Pane Pechare, zde vidím velké nedorozumění. Ale jelikož jste již napsal tento veršíček, tak k tomu něco přidávám.Ep. S. Pavla K Ef. 4:26.. Hněvejte se, a nehřešte; slunce nezapadej na hněvivost vaši. Ale verš 29 říká: Žádná řeč, mrzutá nevycházej z úst vašich, ale jestli jaká dobrá k vzdělání užitečnému, aby dal milost posluchačúm. Nejsem soudcem. Přeji hezký den.:-)

+2/0
21.11.2016 14:59

B93o28ž26e80n18a 10K87r53i24v55o77ň40a27k11o86v95á 6581437161403

Pane Lubomíre Vít,velmi Vám děkují za tato slova a přejí Vám krásný večer:-)

+1/0
21.11.2016 18:11

L40u72b18o12m45í61r 73V75í47t 7104891960776

Děkuji. Též vám přeji vše nejlepší na té úzké cestě za Pánem. Nenechte se ničím odradit, a ať Boží Slovo je vaším absolutem. Jsme velice blízko k druhému Příchodu Pána Ježíše Krista. God bless you.:-)

+1/0
22.11.2016 5:22

M63a38r23i44e 16Š88í27p92k69o80v94á 5712132484617

Znáte, svět chce být klamán? A o tom to je. Tak neberte tu iluzi (hračku), s tím nemůžete být pochopen.

0/−3
21.11.2016 11:51

I30r95e49n94a 79A10g56h63o87v53á 7715168639353

R^

+2/−1
20.11.2016 5:34

B78o48ž18e76n49a 29K32r32i67v44o97ň98a50k22o78v47á 6301507881693

Paní Irena Aghová,také se Vám omluvám za minus - patří Vám veliký - PLUS - :-)

+1/0
21.11.2016 11:52

P37e84t78r 92S57t82u83c37h65l80í28k 2453543852169

Ohledně koránu- to , že si někdo mysli , že všechno, kde se použije Boží jméno , je automaticky relevantní náboženství , je pouze subjektivní názor . Na hodnotu skutečné a neměnné pravdy to nemá žádný vliv. Bůh Bible a Korán nemají nic společného , i kdyby se nám to pro islámští neomarxisti snažili namluvit sebe víc.

+1/0
19.11.2016 22:55

Z55d25e33n94ě70k 21K10l73o26b36o44u11č56n23í74k 2739330856231

Píšete, "Bůh svoje zákony pro nás nechal zapsat v Bibli. Jeho zákony jsou věčné, nikdy se nemění, jsou dokonalé." Proč ale jedny vtiskl do Bible a druhé do Koránu. Jsou duchovní směry, které žádného Boha nemají a přesto jsou respektovány. Tomu rozumím. Jsou mnozí, kteří žádného Všemohoucího nevnímají a krásně se všemi koexiustují. Proč tedy ti, kteří mají Boží zákony načtené, mají s pospolitostí takový problém.

Nechci to zlehčovat, jenom snad pro lepší názornost. Sedí-li v hospodě Slávisté se Sparťany, mohou si i hezky povídat, když ale na sebe natáhnou dresy, začne mela. Ti, co žádný dres nenosí, jdou hledat jiný lokál.

0/−3
19.11.2016 17:23
Foto

M45i19l20o32š 96F56. 71P48e48c40h78a27r 3803151660925

Buď je vtiskl do Bible, nebo do Koránu, anebo vůbec do žádné knihy. Tvrzení, že je vtiskl i do Bible i do Koránu, je podle mě zcela nekonsistentní a nemůže odrážet pravdu.

+2/0
19.11.2016 17:51

B41o73ž35e65n74a 65K72r78i29v41o56ň48a35k18o67v53á 6711307981923

Bůh do Koránu nic nevtiskl,ale do Bible,kdy o Božích slovech svědčíl sám Pan Ježíš Kristus. Pardon - za PLUS - ten vám nepatřil,máte divné názory...:-(

+1/0
20.11.2016 13:46
Foto

M19i16l22o71š 72F64. 38P35e76c95h64a83r 3753181170805

Divné názory? Proč? Jako křesťan věřím, že je vtiskl do Bible, nikoli do Koránu. Nicméně v reakci na pana Kloboučníka jsem uvedl všechny logické možnosti, které dnešní člověk může zastávat; vyvracel jsem jeho argument, který pokládám za nelogický.

0/0
20.11.2016 15:30

B91o21ž86e79n44a 54K58r28i37v40o91ň98a14k70o59v36á 6421457921483

Cituji vaše slova: " Buď je vtiskl do Bible, nebo do Koránu, anebo vůbec do žádné knihy. Tvrzení, že je vtiskl i do Bible i do Koránu, je podle mě zcela nekonsistentní a nemůže odrážet pravdu." Nevidím,abyste panu Kloboučníkovi napsal,že Bůh je vtiskl do Bible - ale - cit: " Buď je vtiskl do Bible, nebo do Koránu, anebo vůbec do žádné knihy. Tvrzení, že je vtiskl i do Bible i do Koránu, je podle mě zcela nekonsistentní a nemůže odrážet pravdu "

0/0
20.11.2016 18:54
Foto

M64i29l52o12š 91F18. 50P92e63c59h83a51r 3413591460895

Vždyť to říkám: „v reakci na pana Kloboučníka jsem uvedl všechny logické možnosti, které dnešní člověk může zastávat; vyvracel jsem jeho argument, který pokládám za nelogický.“ Umíte číst, nebo umíte číst jen to, co chcete?

0/0
20.11.2016 20:25

B38o87ž15e39n70a 67K23r53i37v96o42ň76a91k92o33v48á 6741707871523

Jde mne o to,že pan Kloboučník je ateista ,tak jste mu měl napsat takové vysvětlení jako mne ok ? Také je křesťan a křesťan,mám bohaté zkušeností.... :-):-) někdy arogance nemá hranic :))))

0/0
20.11.2016 20:37
Foto

M56i67l36o41š 61F50. 77P43e75c41h25a62r 3383101890525

Napsal jsem taková vysvětlení, která neodporují logice – původní tvrzení logice odporovalo. Ještě nic? Říká vám něco logika?

+1/0
20.11.2016 20:56

B17o15ž43e35n57a 84K88r47i79v52o60ň86a67k89o27v91á 6841757121853

A vam rika neco - slusnost ?

0/0
20.11.2016 21:02
Foto

M40i46l12o38š 15F71. 75P93e30c10h61a39r 3633331570315

Co jsem podle vás napsal neslušně?

0/0
20.11.2016 21:12

B63o81ž18e30n20a 51K52r23i70v35o82ň88a73k34o44v46á 6251247491303

Napsal jste toto: "Říká vám něco logika?" Končím s Vámi debatu,umíte jen urážet!

0/0
20.11.2016 21:16
Foto

M73i96l33o28š 78F27. 71P85e31c59h34a37r 3353931440625

Slušně jsem se vás zeptal. Jestliže naprosto slušnou otázku považujete za neslušnost, pak zkuste vystřízlivět.

0/0
20.11.2016 21:37
Foto

M22i29l76o19š 35F59. 85P91e10c50h20a41r 3353361930275

Neumíte-li se omluvit, pak jste nactiutrhačná lhářka, protože jste proti mně vydala křivé svědectví: „umíte jen urážet“. Považuji vás za fanatičku, která dělá Bohu ostudu. Máte-li problémy s chápáním logiky, pak je naprosto v mezích slušnosti se vás zeptat, zda vám něco logika říká. Pokud se nadále omluvit odmítáte, pak jste navíc i zbabělá.

0/0
20.11.2016 22:04

J18i43t81k42a 18S21r96d91e71č35n50á 4832138330634

Pane Kloboučníku, Bůh je autem pouze jediné knihy, a tou je Bible. A v Bibli - hlavně v Novém zákonu se dozvíme, jak může každý jednotlivec získat věčný život. A o to tu hlavně jde. O věčný život! ( Není to o komunikaci lidech v hospodě nebo mezi různými církvemi).

+3/−1
19.11.2016 20:59

J45i97t50k11a 62S12r29d52e63č70n72á 4422868260314

Oprava: Bůh je autorem....

+3/0
19.11.2016 22:07

Z74d89e33n97ě43k 18K84l10o79b78o21u65č21n43í87k 2599500256461

Paní Srdečná, to že máme všichni stejného Boha, není z mojí hlavy. Zaznělo to z Vatikánu a říká to i respektovaný pan Halík. Já s Vaší biblickou pravdou nemám problém. Vy mi ji nevnucujete a já si tu svojí, ateistickou, nosím svobodně v sobě. Mám jenom problém s tvrzením, že oba svaté texty ( Bible i Korán) jsou Božím sdělením a zároveň připustit, že je jen jeden - Samojediný. Nebo najděme odvahu a řekněme, že jedna z těch Svatých knih je podvod. A pak začne mela.

Nebylo by lepší připustit, že my máme toho svého a vy zase jiného. Jsou místa kde to funguje, jako jsou místa kde respekt k jinakosti není a tam hoří kostely, mešity a synagogy.

0/0
19.11.2016 23:11

L86u76b88o37m53í25r 55V40í61t 7884531490346

Dobrý den pane Kloboučníku. Jelikož jste ateista, tak právem jako ateista odpovídáte. Zakladatelem Bible je Pán Ježíš Kristus, který zemřel za naše hříchy a vstal z mrtvých. Jeho hrob je prázdný. Kdežto Mohamed zakladatel církve Islámské je mrtev, a ti co v něho veří, čekají na jeho z mrtvýchvstání.

Bible je svatá, jelikož je inspirovaná Duchem svatým a vše co je psané se naplňuje a uskutečňuje. Korán nenapsal Bůh ,ale člověk, proto není svatý. Na příklad: To není svatá hora, ale svatý Bůh na té hoře. To není svatý apoštol Boží, ale Duch svatý který je v něm a který ho vede atd. Svaté je jenom to, kde přebývá Svatý Bůh a toho člověka podle toho vede.

+2/0
20.11.2016 14:18

Z59d84e19n29ě19k 22K98l65o12b89o64u11č81n32í18k 2869520366841

Pane Víte, nikdy jsem s vírami neměl problém, až poslední dobou, kdy jsem slyšel od Vašich bohoslovců, že křesťan či muslim, všichni jsme děti jednoho Boha. Jako neznaboh s křesťanskými kořeny vnímám Islám, jako vetřelce do tradičního vidění našeho světa. Možná se mýlím, ale doufal jsem, že od Vás uslyším jasné slovo. Který věrozvěst je ten pravý, Kristus nebo Mohamed a která svatá kniha,Bible nebo Korán je ta pravá. Přiznávám, že jsem v tomto měl vždy jasno a určitě to tak zůstane, jen mě znejistilo to, co říkají Vaše autority, že Bůh i Alláh jedno jest.

0/0
20.11.2016 15:46

L81u46b10o84m86í23r 43V69í88t 7914391690276

Děkuji za příspěvek.

Bůh Mohamedův a Islámu je Alláh. Jak to jednoznačně popisuje historie, je to prastarý bůh měsíce Babyloňanů, který má dávat plodnost vší vegetaci na zemi. Po porážce ostatních kmenů a jejich božstev Mohamed svého boha Alláha prohlásil za jediného pravého boha a sebe jako jeho proroka. V Mekce zůstalo v Kaabě s uctíváním toho černého kamene všecko tak, jak to bylo předtím a postní měsíc Ramadán ještě dnes začíná o novoluní.Také ten cíl zůstává týž, totiž že islámský půlměsíc se stane úplňkem na zemi.Často slyšíme „Vždyť všichni máme stejného Boha!" To nemůže úplně souhlasit.

Je sice jen jeden Bůh, který se od počátku času zjevoval jako Elohim Jahve. ON je věčný, Stvořitel nebe a Země. ON je Král, Zachránce, Soudce, ano, všechno ve všem. ON sám řekl: „... a kromě mne není žádného Boha" (Iz.44:6 aj.). To je Bůh Mojžíše a Izraele. ON sám zde na Zemi Svému lidu Izraelskému udělil za povinnost jediné platné vyznání víry: „Slyš, Izraeli, ten Věčný, Bůh náš, ten Věčný Jeden jest." - Adonai Elohenu Adonai Echad (5.Moj.6:4-9).

+3/0
20.11.2016 16:13

L89u67b25o85m83í13r 50V31í16t 7344871200856

„Křesťanský" „trojjediný" Bůh byl vymyšlen za raného katolictví otci kostela od třetího křesťanského století. V Bibli neexistuje ani jediné místo se slovem „trojjedinost", trojjediný Bůh", „věčný Syn" nebo „Bůh ten Syn". Neexistuje v Bibli místo, které říká, že Bůh Duch Svatý jako třetí osoba rozhodl - to učinili náboženští otcové v roce 386. Také v ní neexistuje jediné místo, které by svědčilo o tom, že Bůh by v nebi zplodil a porodil Syna, anebo by byl popsán rozhovor Otce a Syna v nebi. Není to nic jiného než špatné porozumění o Bohu, z něhož ti tzv. „otcové křesťanstva" udělali nejprve učení a později dogmata. Jméno Boha je: Pán Ježíš Kristus. Nemám žádné authority ale vedení Duchem svatým. který je můj abslolute. Přeji hezký den.

+3/−1
20.11.2016 16:20

B46o87ž24e73n17a 53K11r11i22v49o76ň47a18k44o32v98á 6651957231973

Pane Vít - poprvé s Vámi nesouhlasím protože viz: z Bible "

"Milost našeho Pána Ježíše Krista a láska Boží a přítomnost Ducha svatého se všemi vámi." (2Kor 13,13) - další znak Trojjedinosti: Pokud člověk něco říká víckrát (konec konců několikrát i pisatelé Bible), snaží se gradovat (mnohdy používat stupňovací poměr) nebo alespoň zůstat ve stejné linii významnosti. Zde sv. Pavel nemůže gradovat, neboť by to bylo nesmyslné, ale vyjadřuje stejnou významnost Krista, Otce i Ducha Svatého. "

0/0
20.11.2016 19:06

L35u40b63o42m50í70r 65V51í80t 7404251930596

Dobrý den a zároveň veškeré díky za vase příspěvky. Ale zkuste se na to podívat z jiného úhlu. Božství mne bylo zjeveno před mnoha lety, při jedné mé večerní ústvní modlitbě. Vlastně celá Bible je na zjevení.

Mnozí se odvolávají natakzvané,, apoštolské vyznání víry”.Ale je to biblické, nebo upravené lidskýmivýklady? Ale apoštolské může být jen to, co pochází od apoštolů, a biblické jento, co je psáno v Bibli,, Alemy máme jediného Boha Otce, z něhož všecko, a my v Něm, a jednoho PÁNA JEŽÍŠEKRISTA, skrze Něhož všecko, i my skrze Něho”

1. Kor.8:6.... Ten JEDEN BŮH se zjevil jako Pán- Otec vSynu.

Žádné náboženské organizaci není nicplatné zdůrazňovat ve svých vyznáních slova z Ef. 4:5,, Jeden PÁN, jedna víra, jeden křest”, když je učen a praktikovánúplně jiný pán, jiná víra a úplně jiný křest, než o jakém svědčí Svaté Písmo.

Proto stále slyšíme, vodpovědích o bozích, přestože je jasně psáno: Nebudeš míti jiných Bohů předemnou. „JÁ jsem

PÁN, a není žádného více,kromě Mne není žádného Boha ...“ (Iz.45:5-6).

8

„JÁ jsem ten PÁN, Bůh tvůj ...Nebudeš míti bohů jiných přede Mnou“

(2.Moj.20:2-3).

+2/0
21.11.2016 4:45

L98u12b56o32m10í76r 65V61í73t 7874651120466

Ep. S. Jana 1:1... Na počátku bylo Slovo, a to Slovo bylo u Boha a to Slovo byl Bůh.14. A Slovo to tělo učiněno jest, a přebývalo mezi námi, a viděli jsme slávu jeho, slávu jakožto jednorozeného od Otce plné milosti a ppravdy.1 Ep. S. Pavla K.TIM. 3:16.. A v pravdě velikéť jest tajemství pobožnosti, ŽE BŮH, zjeven jest v těle, ospravedlněn v Duchu, ukázal se amdělům, kázán jest pohanům, uvěřeno jemu na světě, zhůru přijat jest ve slávu. Zjevení Jana 4:1-2.. Potom jsem viděl, a aj dvéře otevřené v nebi, a ten hlas první kterýž jsem byl slyšel jako trouby, an mluví se mnou, řkoucí: Vztup sem, a ukážiť, co se má díti potom. A hned jsem byl u ytržení ducha, a aj trůn postaven byl na nebi, a na trůnu JEDEN seděl. NE TŘI.

BŮH jedna osoba se třemi hlavními tituly, a třemi úřady které dokazují tyto tituly. Tentýž Ježíš je OBOJÍ Pán a Kristus.Pán (OTEC) a Kristus (DUCH SVATÝ) Pán není nikdo jiný; Kristus není nikdo jiný Tento Ježíš je Pán Ježíš Kristus. JEDEN BŮH.

+1/0
21.11.2016 5:18

L16u64b41o86m83í34r 31V24í72t 7484621820196

My všíchni jako křeťané věříme v to, že Ap. Petr měl zjevení přímo od Boha a proto dostal ty klíče ke spasení. Dostal formuli ja obdržet Ducha svatého. Jemu bylo přímo zjeveno od Otce jaké je jméno Otce, Syna, i Ducha svatého. On to jméno vyslovil a ty klíče to otevřely. To nemůže nikdo změnit, i když se už tak stalo. Skut. S. Ap. 2:36-42.... Dále Ap. Pavel to potvrdil ve Skut. S. AP. 19:2-6...Též v Kolosenským 3:17....

Na příkl: Já jsem otec mých dětí, syn mého otce, a lidská osoba, ale to mne nedělá tři rozdělené osoby v jednom. A mé jméno není otec, ani syn, ani lidská bytost, ale Lubomír Vít. V Bibli nenajdete nikde záznam, že by někdo byl pokřťen v titulkách Otce,syna, i Ducha svatého.

John 4:24... Bůh je duch, který na sebe vzal tělo, stal se člověkem aby mohl zaplatit za naše hříchy. To byla Boží krev která za nás tekla.

+1/0
21.11.2016 6:00

L73u13b40o45m70í67r 46V32í24t 7834331950196

Oprava Skutkové S. Apoštolú 2:38-42... Sorry.:-)

+1/0
21.11.2016 11:01

B72o22ž30e68n78a 89K54r83i67v28o45ň26a97k38o20v34á 6761877821833

Dobry den :-) s Vámi je radost diskutovat - je ve Vás tolik jemností a porozumění... já vím,že je těžko porozumět Sváté Trojicí,proto se odvolávám jen na slova Pana Ježíše,kdy hovořil k Učedníkům toto:

Jan 10,38

Jděte ke všem národům a získávejte mi učedníky, křtěte ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého a učte je, aby zachovávali všecko, co jsem vám přikázal.

+1/0
21.11.2016 9:26

L46u92b55o86m69í57r 30V41í77t 7694421260126

Dobrý den. Věřím že vám Pán Bůh zjeví Božtsví jako mně. To co jste napsala je v Matouše 28:19 ale než to řekl, všimněte si co řekl ve verši 18.. Dána jest mi všeliká MOC na nebi I na zemi. Kdyby existoval další Bůh,tak by byl bezmocný. Petrovi to jméno bylo zjeveno od Otce. Kříce je ve JMÉNO ne ve jménech. Otec není jméno, syn není jméno atd. Petr to jméno vyslovil ve Skutcích svatých apoštolů 2:38 a aopštol Pavel to potvrdil ve Skutcích svatých apoštolů 19:5. V kolosenských je napsáno: Všecko co číníte I ve skutku čiňte ve jménu Pána Ježíše Krista. Přeji hezký den.:-)

+2/0
21.11.2016 11:16

J59i38t22k50a 59S27r92d14e29č29n29á 4712268350514

Děkuji pane Kloboučníku za odpověď. Máte pravdu v tom, že z Vatikánu zaznělo a pan Halík říká...Já osobně k tomu musím říci, že to je jen a jen jejich mínění. Pro mne je pouze pravda ta, která je napsaná v Bibli. A hned první přikázání z desatera varuje před cizími Bohy, protože jak je v Bibli zaznamenané, i tenkrát měli jiné národy jiné Bohy. A ten Bůh Izraele, v kterého věříme i my křesťané, ten se mnohokrát různými způsoby svým věrným lidem ozval nebo zjevil - i v současné době. Zatímco to jiné božstvo nikoliv. Je od Vás milé, že s biblickou pravdou nemáte problém, takže jistě dobře pochopíte i toto moje vysvětlení. A ještě bych chtěla říci, že ten skutečný Bůh z lásky k nám lidem přišel v postavě Ježíše Krista na tuto zem. S jeho životem a skutky se můžete seznámit i Vy. Je to zapsané v Bibli v Novém zákoně v prvních 4 evangeliích; "Matouš, Marek, Lukáš, Jan." Tito čtyři evangelisté to psali nezávisle na sobě, každý ze svého pohledu. Takže to svědectví o Ježíši je od čtyř očitých svědků. Vřele Vám doporučuji si to přečíst. Ta láska Ježíše je přemáhající. Kdyby tuto lásku do srdce přijmuli všichni lidé, vše by zde na zemi bylo jiné. Přeji Vám hezký den.

+3/0
21.11.2016 10:10

B47o92ž14e58n55a 18K35r88i74v37o23ň90a29k96o62v35á 6501747831803

Jitka Srdečá - pařil Vám PLUS :-)

+1/0
20.11.2016 13:49

L35u59b95o63m46í33r 65V53í88t 7364661500846

.) Jako PÁN – ne jako Syn– mohl říci: „Amen, amen pravím vám: Prve

nežli Abraham byl, JÁ JSEM“ (Jan.8:58).

Ten JÁ JSEM mluví ve Starém a Novém Zákoně:

„JÁ, ten PÁN, JSEM svatýváš, JÁ, stvořitel Izraele, král váš“ (Iz.43:15).

„JÁ, JÁ sám to JSEM, kterýshlazuji přestoupení tvá pro sebe, a na hříchy

tvé nevzpomínám“ (Iz.43:25).

„Slyš mne, Jákobe a Izraeli,povolaný můj: JÁ JSEM Tentýž, JÁ První,

JÁ JSEM i Poslední“ (Iz.48:12).

„I řekl jemu Pilát: Tedykrál jsi ty? Dí Ježíš: Ty pravíš, že JÁ KRÁL jsem.

JÁ JSEM se k tomu narodil, aproto jsem na svět přišel, abych svědectví vydal

pravdě. Každý, kdo je zpravdy, slyší hlas Můj.“ (Jan.18:37). 13 Ta formulace „JÁ JSEM“ se v evangeliu Jana opakuje: „JÁ JSEM Chléb Života. JÁ JSEM Světlosvěta; JÁ JSEM dobrý Pastýř; JÁ JSEM Vzkříšení; JÁ JSEM ta Cesta, Pravda a Život.“ „JÁ JSEM Alfa i Omega,Počátek i Konec, praví PÁN, který jest, a který byl, a který přijít má, tenVšemohoucí“ (Zj.1:8). „JÁ JSEM Alfa i Omega,Počátek i Konec, První i Poslední“ (Zj.22:13)

+2/0
21.11.2016 5:23



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.