Co vše obnáší křesťanství.

Mnozí lidé si jednoduše myslí,že když se stanou křesťany, že to je vše, co potřebují udělat a že je vše jednou provždy vyřízeno.

 

Ale Písmo Svaté nám říká, že jsme vztoupili na bojiště a musíme bojovat ten dobrý boj víry. 1.EP. S. Pavla K. Tim 6:12.. Bojuj ten dobrý boj víry, dosáhni věčného života, k němuž i povolán jsi, a vyznals dobré vyznání před mnohými svědky. Též Ep. S. Pavla K. Ef. 6:12... Neboť není bojování naše proti tělu a krvi,( což dělá Islámská víra násilým) ale proti mocnostem, proti světa pánům temnosti, věku tohoto, proti duchovním zlostem vysoko. Stal jsem se křesťanem, abych šel s jinými křesťany do řad vojáků. A křesťanští vojáci se musí cvičit a vychovávat tak, aby znali všechny techniky nepřítele, jak se opevnit a jak ten boj bojovat. A můžeme to dělat jen tehdy, když nám to Duch svatý zjeví. Nemůžete jít do boje a přijímat myšlenky někoho jiného. To dnes vidíme kam to vše vede. Duch svatý je Velitelem armády křesťanů.

Můj otec mě často říkal, že být křesťanem neznamená to, že si s tebou může každý vláčet jak se mu zlíbí.

Bůh může zachovat a používat každého, kdo Ho bude následovat, protože to je Boží povinností. A jestliže se odvrátíme od Božích věcí, potom nás už Bůh nemůže déle používat. Když ale jdeme neochvějně podle Božích přikázání, jestliže se vměstnáme do stránek Bible a uctíváme podle psaného Slova, uctíváme Ho v Duchu a v pravdě Slova, potom Bůh může jednoho každého používat. Ale jestliže vás napadne obrátit se k něčemu jinému, potom Bůh tuto osobu nemůže déle potřebovat.

A přesně totéž se děje s církví. Pokud církev s uctivostí a denně následovala vedení Ducha svatého, Bůh jí žehnal a zázraky a divy ji následovaly. Ale jednou z nejhorších věcí, kterou učinila, se začala organizovat, a tím se oddělila od společenství s ostatními věřícími. Bůh neměl nikdy v úmyslu, abychom vytýčili hranice. A co to zapřičinilo?  Dali si různá jména, a každá má své přesvědčení a svá dogmata. Kolik je dnes na světě denominací, organizací a různých sekt? A každá si myslí, že ja ta správná církev Boží. S kterou by se Ježíš ztotožnil? A co o nich praví? Mat. 15:7-9... Pokrytci, dobře prorokoval o vás Izaiáš, řka. Přibližuje se ke mně  lid tento ústy svými, a rty mne ctí, ale srdce jejich daleko jest ode mne. Ale nadarmoť mne ctí, učíce přikázání lidských. A je to na našem Stvořiteli,který má to poslední slovo, a který řekl lotrovi na kříži," Ještě dnes se mnou budeš v ráji.,,

 A naší touhou je to co řekl Apoštol Pavel. II Ep. S. Pavla K. Tim. 4:7-8.. Boj výborný bojoval jsem, běh jsem dokonal, víru jsem zachoval. Již za tím odložena jest mi koruna spravedlnosti, kterouž dá mi v onen den Pán, ten spravedlivý soudce, a netoliko mně, ale i všechněm těm, kteříž milují to slavné příští jeho.

 

Autor: Lubomír Vít | sobota 22.10.2016 15:03 | karma článku: 16,04 | přečteno: 370x