Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zamyšlení na Neděli : Krádeže.

EP.S.Pavla k Efezským  4:-28  Kdo kradl,již více nekrad,ale raději pracuj,dělaje rukama,což dobrého jest,abys měl,z čeho uděliiti nuznému.

Jsi znovuzrozen v Ježisi Kristu?  Vyznáváš ze jsi Křestan? Můžeš říci toto se mě netýká?

1.)  Já nevykrádám Banky

2.) Já nekradu Auta

3.) Já nevykrádam domy

4.) Já jsem nic neukradl v obchodě

V pořádku ale můžeš být zloděj ze záliby. Co to znamená?

Někdo kdo na příklad ospravedlní vyplnění falešných daní státu s tím, že stát je koruptivní jak-koliv.

(řikaje kdo neokrádá stát okrádá rodinu)

Někdo kdo uplácí a úplatky přijímá

Někdo kdo nedává pracovníkovi rozumnou výplatu

Někdo kdo před prodejem auta stočí dolů kilometry.

Někdo kdo se vyspí s jinou manželkou neb manželem

Někdo kdo hazarduje s težce vydělanýmy pěnězi

Někdo kdo falešně inzeruje

Pokušení se stává tím aby se rychle zbohatlo. A toto pokušení je universální a my se musíme mít na pozoru abychom do této léčky nespadly.

 

 

 

 

Autor: Lubomír Vít | neděle 12.10.2008 18:13 | karma článku: 12,70 | přečteno: 1112x
  • Další články autora

Lubomír Vít

Biblemanie?

Jelikož Paní Palkova nedala pod svůj poslední článek povolení k diskuzi, a je tam zmíněno mé jméno,velice rád bych k tomu něco dodal. Podle její odpovědí si můžete udělat,svůj úsudek. Nevím proč ji na blogu vadí články křesťanů?

15.7.2018 v 12:40 | Karma: 16,50 | Přečteno: 721x | Diskuse| Hyde park

Lubomír Vít

Kdo jest ten, co řekl Mojžíšovi, jsem kterýž jsem?

I řekl Mojžíš Bohu: Aj, já půjdu k synům Izraelským a dím jim: Bůh otců vašich poslal mne k vám. Řeknou-li mi: Které jest jméno jeho? co jim odpovím?

8.7.2018 v 14:31 | Karma: 11,96 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ostatní

Lubomír Vít

Odpověď blogérům, kteří hledají v Bibli podvody a rozpory.

Pokud je Bible podvod, tak tím pádem veškerá dizkuse ztrátí účel. Já osobně věřím absolutní inspiraci Svatého Písma, které se samo o sobě prokazuje absolutním souladem Starého Nového Zákona,a vyplněných proroctví.

1.7.2018 v 16:37 | Karma: 20,60 | Přečteno: 998x | Diskuse| Ostatní

Lubomír Vít

Velikonoce, nejnesmyslnější křesťanský svátek???

Bože můj, Bože můj, pročež jsi mne opustil? Vzdálils se od spasení mého a od slov naříkání mého." Žalm 22:2.

29.3.2018 v 17:33 | Karma: 18,42 | Přečteno: 894x | Ostatní

Lubomír Vít

Jak stará je naše země?

V Bibli nikde nenajdete stáří země. Je mnoho všelijakých spekulací, a výpočtů ale Bible v tomto směru je velice jasná,a není potřeba stále vypočítavat její stáří.

22.1.2018 v 15:30 | Karma: 15,76 | Přečteno: 748x | Diskuse| Pardubice
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Záchranka na maratonu ošetřila 13 běžců po kolapsu, do nemocnice nemusel žádný

5. května 2024  13:30

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili dosud 13 běžců, vesměs po kolapsu....

Al-Džazíra končí v Izraeli. Hrozba pro bezpečnost, shodla se vláda

5. května 2024  13:28

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Putinova inaugurace bez Česka. Vláda odvolala velvyslance, řekl Lipavský

5. května 2024  12:59,  aktualizováno  13:25

Vláda odvolala českého velvyslance v Rusku Vítězslava Pivoňku, řekl v neděli v diskusním pořadu...

Malostranský zápisník: Když nevíš, kudy kam, majzni soka Putinem!

5. května 2024

Premium Jak odvrátit pozornost od kočkopsího tandemu Vondra-Niedermayer? Kdo zase znásilnil českého...

  • Počet článků 302
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1273x
Žiji v zahraničí po roce 1968.Velice rád cestuji po světě a poznávám jejich slasti i strasti.Navštívené země: Bulharsko,Belgie,Dánsko,Holandsko,Itálie,Jugosslávie, Maďarsko,Německo,Polsko,Rumunsko,Řecko,Rakousko, Francie,Švédsko.Převážně Amerika,Švýcarsko, Dubai, Maldive, Jižní Afrika,Svazijsko,Mosambik, Zimbabwe,Lesotho,Zambie, Namibie,Botswana,Kenya.

Seznam rubrik