Diskuse

Bible. Část druhá. Nový Zákon.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neotvíráte diskuse, takže jeden komentář k Vašim novějším článkům si dovolím zde.

Opravdu nechápu posedlost misionářů všeho druhu snahou vyvracet evoluci. Kdybyste byli chytří, prostě budete tvrdit, že evoluci vymyslel a řídí Bůh, čímž by bylo posekáno. Ale to Vy ne, radši se hňahňáte v dávno vyvrácených omylech, při tom poukazování na ně evoluci stejně nevyvrací. To, čím by ji vyvrátit bylo možné, ale nezmiňujete, protože tomu při svém úzkém zaměření na náboženství zpravidla vůbec nerozumíte. Ono je holt asi hlavní kydat a kydat a kydat, viďte...

0 0
možnosti

Milá paní jsem na cestě do africké divočiny. Všiměte si, že v mých článcích nikoho nenapadám, ani nezlechčuji jménem, nebo osočuji jako lháře, jak to dělá pan Š. Žijeme v demokracii, nebo snad ne? Já jsem vaše hezké fotografie z Itálie ne jednou ohodnotil. Ty poznatky nejsou z mé hlavy, tak kdo je lhářem? Vše velice jednostranné . Pana Š. už znám od roku 2010 kdy vystupoval pod nickem Johny- S. On je agnostic, a ne jednou mě řekl, že nevěří v Existenci Boha. Ale později když jsem s ním měl diskuzi, tak mě stale dával otázku, proč by Bůh nemohl použít evoluci.Já mu jeho koníček neberu, ale pak ať kdokliv s ním nesouhlasí, nenazívá lhářem, ignorantem jako pana Stratila. Dělám to snad já, abych někoho jmenoval, a zlehčoval jménem na blogu? Máte hezké jméno, tak si znovu přečtěte co pan Š. píše, jestli je to férové. Kde jsou odkazy, na jeho neoprávněné křiky? Pana Chaloupku, aniž by ho znal nazval lhářem, a podvodníkem? Je to férové. A pak se divil, že mu pan Chaloupka neodpovídá. Zrovna tak pana Siemko, kterého jmenuje. On má prostě pravdu. Basta fidli.

Přeji vám hezký víkend. Znova upozorňuji, že jsem jenom odpověděl vám, neboť nemám zájem se vmíchat do nekonečné debaty, a argumenty.:-)

0 0
možnosti

dobrý den pane Vít, kde najdu kontakt na Vás osobně?

0 0
možnosti

lubavit@gmail.com

1 0
možnosti
Foto

Pokud při své chabé inteligenci chápu dobře, je podle JAHWEH Bůh ? V tom případě to znamená omyl.

0 1
možnosti

Díky za příspěvek a zároveň vás zdravím. Pokusím se ještě dnes večer o tom napsat celý článek, který to vše biblicky vyjasní.

0 0
možnosti

Ahoj, vidím, že zatím nikdo nic nenapsal. Tak aspoň přispěju já. Před nedávnem jsem četl Ezechiela a zaujal mne popis cherubinu a jejich tváří. Ez. 1,10 Jejich tváře se podobaly tváři lidské, zprava měly všechny čtyři tváře lví a zleva měly všechny čtyři tváře býčí a všechny čtyři měly také tváře orlí.

Už jsi jistě četl, o tom, že Mat. píše o Pámu jako králi-lev, Mk jako u služebníkovi-býk, Lk jako člověku-lidská a Jan jako o Božím synu- orel.

Co je ovšem zajimavější, cherubini z poslední ezechielovy zmínky mají jen dvě tvář. Teď se mi to nechce hledat. :-)R^

0 0
možnosti

Díky za příspěvek. Ano toto všechno jsem prošel, ale tady se o tom nedá psát. Však to znáš. Mám ještě docela chuť, dodat do tvého článku něco o provokaterství. Měje se hezky.:-)R^

0 0
možnosti